OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Just nu växer vi i vår Norden Avdelning och letar efter nya kollegor som vill vara med på en spännande resa mot framgång! Vill du arbeta i vårt härliga Team med roliga, varierande och utvecklande uppgifter inom Svensk lön med eget kundansvar? Då är det dig vi söker efter!
Är du bra på att bygga relationer och trivs med att arbeta i en varierande tjänst med eget ansvar? Vi söker dig som motiveras av och trivs i en samordnande roll där du får skapa förutsättningar för framgång i ett spännande bolag. På Azets får du möjlighet att utvecklas i en trivsam och inkluderande miljö tillsammans med ett team som når sina mål genom gemenskap och lagkänsla. Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet arbete genom att kunna arbeta hemifrån på 40% och på kontoret på 60%. Du kommer att tillhöra ett team på 15 personer med placeringsort i Göteborg. Arbetet består till stor del av kvalitetssäkring av löne-leverans ut mot våra Nordiska kunder, men även automatisering av delar i löneprocessen samt ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support i löne- och HR frågor till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda.
Arbetet innebär också
Ansvar för dina kunder gällande löneleverans, service, relation och lönsamhet
Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål för att leverera enligt strategi
Hantera tolkning av kollektivavtal, reseräkningar och friskvårdsbidrag
Det vi behöver från dig är
Cirka två års erfarenhet från självständigt lönearbete
Känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift då engelskan är en del av vår vardag
Strukturerad och självgående att du kan planera och komma i mål med dina kunder utifrån de deadlines som finns
Vara teamorienterad och stötta där det behöver
Det är meriterande om du har
Tidigare erfarenhet av att arbetat som konsult
Tidigare erfarenheter av Hogia Lön plus eller Agda
Excel- samt google Drive-vana, då vi hanterar en mängd data i dessa program
Det här kommer vi ge dig
En fantastisk utvecklingsresa inom branschen med möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom vårt kompetens-träd (System, kund, HR mm)
Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
Hälsofrämjande aktiviteter
Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Förmånen att kostnadsfritt auktorisera dig som lönekonsult hos SRF för att ytterligare stärka din position på marknaden.
Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
Massage
Friskvårdsbidrag
Intresserad?
Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss.
Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Arlinda Binaku på, arlinda.binaku@azets.com
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046