OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Önskar du ett utvecklande arbete inom lön med fullt kundfokus där du får jobba i ett team med bra samarbete och engagerad chef? Då är detta jobbet för dig!
Här ansvarar du för dina egna kunder där du säkerställer en proaktiv och lönsam leverans genom att arbeta utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system.
Vi är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. På Azets ser vi till att du får en bra arbetsmiljö i hemmet såväl som på kontoret. För denna roll kommer du att tillhöra Solna kontoret.
I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom variationen av kunder och de olika situationer som uppstår och ska hanteras, genom vår strävan att hela tiden ligga steget före och genom samarbetet med kompetenta och trevliga kollegor.
Vi söker dig med
YH utbildning inom lön
Minst 2 års självständigt lönearbete, gärna från outsourcingbranschen
Ett par års erfarenhet från lönesystemet Agda är önskvärt
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal o skrift
Kunskaper i excel samt något ärendehanteringssystem
Arbetet kommer i stort att innefatta:
Lönehantering
Kunddialog
Rådgivning
Felsökningar
Anpassningar i lönesystem utifrån lag- och kollektivavtalsändringar
För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar såsom automatisering, digitalisering, vara proaktiv och sträva efter att hela tiden förbättra och effektivisera processer och rutiner hos kunder och internt. Du bör även gilla att jobba i team och lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.
Visst låter det spännande! Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!
Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Annica Berger annica.berger@azets.com eller HR liza.lindberg@azets.com alt. j amila.khan@azets.com
Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt.
Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com
Lönekonsult, löneadministratör, lönespecialist, löneassistent, lön, lönekoordinator, payroll, konsult
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046