Lönekonsult med erfarenhet av Agda eller Hogia till Uppsala

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som lönekonsult har du ett helhetsansvar för dina kunder gällande leveransen av deras lönehantering. Du hanterar vissa delar själv och samarbetar med verksamheten i Rumänien. Vidare kommer du deltaga på kundmöten och ha kontakt med kundernas anställda och sträva efter att utveckla leveransen och kundrelationen. Som lönekonsult hos vår kund har du också möjlighet att certifiera dig hos Srf till auktoriserad lönekonsult. Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära följande:

• Kundansvar för dina kunder
• Löneberedningsrutiner och löpande lönearbete
• Delta i driftsmöte med kund
• Tolkning i anställningsformer och kollektivavtal
• Löneformer och lönedelar i lag och avtal
• Aktivt arbeta för effektiviseringar och proaktivitet
• Delta vid implementering/utförande av företagets processer och strategier


Om företaget
Vår kund är en ledande Nordisk leverantör av outsourcingtjänster inom redovisning, lön, HR och finansiell rådgivning för över 20.000 företag.

Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet som löneadministratör / lönekonsult med goda kunskaper i Agda eller Hogia. Vidare har du goda kunskaper i kollektivavtal, pensionshantering och personaladministration.

Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som lönekonsult bör du vara driven, kommunikativ, stresstålig och noggrann. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i en miljö med högt tempo. Du gillar utmaningar och tar mycket eget initiativ och ansvar för ditt arbete. Att ge service i världsklass till dina kunder är en självklarhet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Hedera söker löneadministratör!

Hedera söker löneadministratör!

27 november 2024

Löneadministratör till Zalaris!

Löneadministratör till Zalaris!

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024