OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag hos kund söker vi nu dig som vill arbeta med löneadministration och har arbetat med löner tidigare. Som person är du noggrann och strukturerad. Du vet hur du ska prioritera dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Du kommer att arbeta i lönesystemet Heroma och tidigare erfarenhet från detta program är ett krav. Du ska också ha goda kunskaper i Excel. Du kommer också arbeta med andra förekommande administrativa uppgifter.
I din roll ger du också stöd och support till medarbetare och chefer varför du är duktig på att kommunicera.
Vem är du?
Som person ser vi att du är självgående och tar stort ansvar. Du håller en hög kvalitet i det du levererar samt är du väldigt kommunikativ i ditt bemötande.
Du erbjuds
Som konsult på Jurek kommer du att på kort tid att skaffa dig en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät. Många av våra konsulter får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
För mer information kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Helena Centerblad på tel: 0707-49 99 63 alternativt på helena.centerblad@jurek.se
Uppdraget varar ca. 6 månader med chans till förlängning och/eller övertagande av kund.
Start:
Omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Lön:
Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag
160430
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44