OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Våra 2 800 medarbetare stöttar och förenklar verksamheten för våra 22 000 kunder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.
Tidigare hette vi Visma Services, men sedan vi separerade från Visma i december 2016 heter vi Azets Insight. Vi är dock fortfarande den ledande leverantören av ekonomi- och lönetjänster i Norden.
På Azets kombinerar vi erfarenhet och expertis med moderna digitala lösningar. Med modern teknologi och expertrådgivning hjälper vi våra kunder att omvandla data till värdefulla insikter, arbeta smartare och fatta mer lönsamma beslut.
Önskar du ett utvecklande arbete inom lön med fullt kundfokus där du får jobba i ett team med bra samarbete och engagerad chef? Då är detta jobbet för dig!
Här ansvarar du för dina egna kunder där du säkerställer en proaktiv och lönsam leverans genom att arbeta utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system.
Det är en roll där du verkligen kan påverka ditt arbete och bolagets framgång genom eget resultatansvar för dina kunder samt genom att delta vid implementering av företagets processer och strategier. Du arbetar i ett team om 4-5 kollegor med egna kunder men hjälps åt i teamet för att minska sårbarheten och skapa nöjda och lönsamma kunder.
I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom variationen av kunder och de olika situationer som uppstår och ska hanteras, genom vår strävan att hela tiden ligga steget före och genom samarbetet med kompetenta och trevliga kollegor.
Vi söker dig med
Lönespecialistutbildning
Ca 2 års erfarenhet av att ha jobbat som lönespecialist / löneadministratör
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal o skrift
Grundläggande kunskaper i excel
Meriterande är det om du har god vana i att jobba i flera olika system däribland Agda och olika försystem.
För att lyckas i arbetet krävs att du har förmågan att strukturera upp både internt arbete och kundens input. Det krävs även förmågan att kommunicera och vara öppen, skapa bra kundrelationer som bygger på trygghet och kvalitet.
För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar, som är proaktiv och strävar efter att hela tiden förbättra och effektivisera processer och rutiner hos kunder och internt. Du bör även gilla att jobba i team och lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.
Visst låter det spännande! Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!
Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Marina Dahlgren på 010-457 5244
Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt. Placeringsort är i Upplands Väsby alternativt i Solna Business Park.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelina Bengtsdotter
David Faasth
Cecilia Jerresand
+46 705612483
Helena Björk
+46 70 2513697
Susanna Béguier
+46 73 075 22 26
Leif Knutas
+46 767 23 27 92
Fredrik Johansson
+46 10 141 20 52
Susanna Callin
+46 76 722 10 33
Kenneth Matsson
+46 10 141 19 91
Knut Skjauff
+47 48193001