OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Följ med Aspia på en spännande resa! Aspia har just bildats, men är marknadsledande redan från start - det ger fantastiska möjligheter för både kunder och medarbetare.
I rollen som lönekonsult hos Aspia har du ansvar för ett flertal kunder inom en mängd olika branscher. I denna roll behöver du därför kunna hantera hela löneprocessen och ha en vilja att sätta dig in i nya områden. Allt för att skapa en bra tjänst för vår kund och hela tiden hålla god kvalitet i ditt arbete.
Självklart tror vi att du trivs i kontakten med kund och i ditt arbete ingår bland annat:
• Ha kontakt med kundföretag i alla frågor som rör löneområdet
• Hantera system av tid- o resefiler
• Hantera löpande lönearbete
• Kvalitetssäkra löneprocessen på lämplig nivå utifrån uppdragets komplexitet och egen erfarenhet
Detta är en konsultroll där du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor i team. Arbetet utförs främst på det egna kontoret i Kista men kan även innebära arbete hos kund.
Om företaget
Aspia är ett nytt varumärke på en unik resa. Hos oss ges du den ovanliga möjligheten att vara med och utveckla en verksamhet som är marknadsledande redan från start. Vi har 70 kontor runt om i landet, närvaro i hela Norden och 1450 medarbetare som hjälper våra kunder att förverkliga sina drömmar - genom att ge dem möjlighet att göra det de är bäst på.
Aspia levererar redovisning, lönehantering, rådgivning och en mängd andra företagsnära tjänster. Men vi vågar också vara den innovativa nytänkaren som utvecklar nya tjänster i en annars ganska traditionell bransch. Tillsammans leder vi marknaden mot ett enklare, bättre, lönsammare företagande.
Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar, ofta arbetar i team och satsar mycket på varje medarbetares utveckling. Därför kan Aspia mycket väl, redan från start, vara det bästa stället att jobba på för dig som tycker om att förverkliga drömmar.
Din profil
Vi söker dig som har en relevant utbildning, exempelvis inom lön eller ekonomi och som har vana av att arbeta med löner. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av stora flöden, kollektivlöner och löner för tjänstemän samt erfarenhet av att tolka lagar och avtal. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
I denna rekrytering sätter vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du
är en god kommunikatör och tydlig mot kunder och kollegor. Du är noggrann och kan se både detaljer och helheten samt att du är prestigelös och har en god känsla för service
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson