OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
First Reserve är ett väletablerat rekryterings- bemannings och löneoutsourcingföretag. Vi har sedan 2003 hjälpt många kandidater att hitta sina drömjobb och våra kunder har fått professionellt stöd i att hitta rätt medarbetare till sitt företag.
Lönekonsult till F1Rs dreamteam
Vi söker dig som vill ta dig an lönebranschens roligaste outsourcingjobb som lönekonsult i vårt team. Vi erbjuder dig en arbetsplats och en företagskultur som ger möjlighet till både en rolig karriär och ett givande privatliv. Genom vårt koncept livsstilsanställning har vi skapat en arbetsplats som passar var du än befinner dig i livet.
Vi är en okomplicerad sammansättning av nio individer med höga ambitioner och gemensamma mål. Vi gillar att vara ett team där vi både kämpar hårt och har kul tillsammans. Vårt kontor i Solna är vår bas och trygghet. Där finns alltid någon att tänka högt tillsammans med. Vi är flexibla med både tid och plats när vi jobbar, enda kravet är att vi tar gemensamt ansvar för vår leverans till våra kunder. Vår arbetsplats är modern och vi uppmuntrar till innovation och utveckling, för den som vill vara med och skapa framtidens lönebyrå finns stora möjligheter att ingå i spännande projekt.
Om tjänsten:
Som lönekonsult sköter du löpande lönehantering för ett antal kunder driver interna projekt och utveckling av lönefunktionen. Som lönekonsult hos oss blir du kundens kontaktperson och deras expert i lönefrågor. Vi vill därför hitta personer som tycker det är kul att verkligen lära känna våra kunders verksamheter och hitta bra lösningar för dem. Du blir vår kunds viktigaste stöd i lönefrågor och du får till ditt stöd ett härligt team av kollegor på kontoret i Solna att testa och bolla dina tankar med. För dig som vill finns stora möjligheter att utvecklas till implementationskonsult.
Beslutsleden på F1R är korta och du rapporterar direkt till VD. Detta ger stort inflytande och möjlighet att vara delaktig i utvecklingen av företaget.
Vi önskar att du:
Har flera års erfarenhet av löpande lönehantering i Hogia Lön Plus
Har erfarenhet av att utveckla rutiner och processer inom lön
Kan dina system utan och innan och är intresserad av utveckling av desamma
Kan och vill förmedla kunskap till kunder och kollegor
Är en god ambassadör för vårt varumärke
Inser att utveckling av dig själv och ditt personliga ledarskap är lika viktigt som utvecklingen av relationen med dina kollegor och kunder.
Eftersom vår organisation är liten och relationen mellan våra medarbetare är tight, lägger vi stort fokus på att hitta personer som vi verkligen trivs med. Tjänsten är på heltid, löpande urval sker.
Mer information
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på 070 279 83 42, sandra.solomon@firstreserve.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65