OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lönekonsult till Svalner Skatt- och Transaktion
Vill du arbeta med löneadministration i en organisation med högt i tak, korta beslutsvägar och där du har stort ansvar för din egen roll och utveckling, då tycker vi du ska läsa vidare!
Svalner är Sveriges ledande specialister inom skatt- och transaktionsrådgivning och erbjuder även redovisningstjänster till sina kunder.
I rollen som Lönekonsult förväntas du ha några års arbetslivserfarenhet av löneadministration och är en fena på att skapa relationer. Att löpande kommunicera med kollegor och klienter är något du uppskattar, du trivs med att lösa problem och dela med dig av din expertis. Som lönekonsult hos Svalner har du kontakt med både nationella och internationella klienter där du förväntas ge service i toppklass. I denna roll kommer du att ansvara för och sköta hela löneprocessen samt agera rådgivare i lönerelaterade frågor för Svalners klienter.
Du kommer att tillhöra Svalners Redovisningsgrupp om sex personer och rapportera till Therese Hedlund, Verksamhetsansvarig. ” Svalner är en boutiqebyrå där vi erbjuder våra klienter ett nära samarbete och bred expertis. Vi är en driven och positiv arbetsplats och jag ser mycket fram emot att få välkomna vår nya lönekonsult till teamet”, säger Therese.
Hos Svalner tas du väl hand om genom en tydlig onboarding där utveckling och utbildning är i fokus. Bolaget är sedan en tid tillbaka i en tillväxtresa och till våren 2023 flyttar de in i sina nya fina lokaler i ”Svalnerhuset” på Lästmakargatan 3.
Välkommen med din ansökan så berättar vi mer!
Här kan du läsa mer om Svalner Skatt &Transaktion: https://svalner.se/