OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Botek Systems AB är marknadsledande i Skandinavien för fordonsmonterade insamlings- och informationssystem inom avfallshantering. Systemen består av moduler för vägning och identifiering som i sin tur kan kopplas till datorsystem. Våra lokaler finns på Dalgatan i Ulricehamn samt på Ringön i Göteborg. Vi är idag 14 anställda och omsätter ca. 30 mkr. Sedan 2006 är vi certifierade i enlighet med ISO 14001.
LÖNE- OCH PERSONALADMINISTRATÖR!
Tjänsten som är på heltid kommer huvudsakligen att innebära registrering av löner och personalfrågor. Övriga förekommande kontorsuppgifter kommer även att ingå i de dagliga uppgifterna som order, leveranser, fakturering, löpande redovisning, telefonväxel samt ansvara för att samordna vårt ledningssytem. De administrativa systemen vi arbetar i heter SPCS Lön Special och Pyramid Buisness Studio.
Vi söker dig en flexibel kvinna 30 - 45 år som ser möjligheter att utvecklas med oss och vår verksamhet. Eftersom våra kunder finns representerade i Europa så behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift. Ett krav är att du tidigare har erfarenhet av löneadministrativa uppgifter samt att du behärskar programvarorna i Microsoft Office paketet. Vi ser helst att du bor i närheten av Ulricehamn. Utbildningar inom ramen för denna beskrivning är meriterande men även personliga egenskaper är viktiga för oss.
Vi ser fram emot Din ansökan!