OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi just nu en lönekoordinator på heltid, med start omgående och löpande cirka 15 månader framåt.
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Administrera alla lönerelaterade frågor och upprätthålla data i tidrapporteringssystem
• Ansvarig för att samla in all lönedata för Sverige och Norge i samarbete med tredje parter
• Analysera lönerapporter och bokföringsunderlag
• Månads och veckorapportering till HR och Finance Shared service
• Supportera HR med dokumentationer
• Uppdatera interna system
Vem är du?
Du har en relevant utbildning inom ekonomi, HR eller lön. Erfarenhet av löneadministration på nordisk nivå är meriterande, men främst svensk.
Du föredrar att arbeta självständigt och är skicklig på att kommunicera effektivt mellan olika länder och externa parter.
Du har god systemvana och goda kunskaper i Excel. Du talar flytande engelska och svenska eller danska muntligt och skriftligt.
Mer om uppdraget
Detta är ett föräldravikariat via Jurek Recruitment & Consulting, med start omgående och löpande ca 15 månader framåt.
Arbetet är baserat på huvudkontoret i Köpenhamn, med möjlighet att arbeta hemifrån en del av tiden.
Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email merima.kastrat@jurek.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52