OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ljungby kommun är kommunens största arbetsgivare med över 2 600 medarbetare inom ett hundratal olika yrken. Ljungby kommun är en levande och framåtsträvande arbetsgivare. Som medarbetare får du både ge och ta, och din insats är till nytta för vårt samhälle och våra medborgare. Vi satsar på kompetensutveckling, en god hälsa och arbetsglädje, för vi tror att det är nyckeln till en framgångsrik och effektiv kommunal verksamhet. Våra riktlinjer och visioner ligger till grund för vår verksamhet och vi vill tillvarata dina idéer och ambitioner. Ljungby kommun arbetar aktivt med en god hälsa för dig som medarbetare och rökfri arbetstid är en självklarhet för oss. Besök oss gärna på www.ljungby.se/jobb
Välkommen till Ljungby kommun - tillsammans bygger vi morgondagens samhälle!
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill arbeta med löneadministration och konsultation till chefer och medarbetare samt vill hålla i utbildningar inom löneområdet.
KVALIFIKATIONER
Du ska ha utbildning inom löneområdet, vara självständig, ansvarsfull och noggrann.
Du ska ha arbetat med löneadministration i personalsystemet Personec.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Hesselstedt
0372-78 91 31
Fackliga företrädare nås genom kommunens växel
0372-78 90 00
Jan Melkersson
Chef kommunikation o IT Peter Wiman
0372 - 78 91 97
Nås genom kommunens växel
0372-78 90 00
Personalchef Anna Hesselstedt
Personalstrateg Eva Trulsson
Näringslivschef Jan Melkersson
0733-739123
Näringslivsutvecklare Maria Johansson
Administrativ chef Anna Andersson