Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av löneadministration och vill arbeta i en flexibel deltidsroll? Nu söker vi två lönespecialister för ett uppdrag hos vår kund i fordonsindustrin. Här får du möjlighet att använda din kompetens för att hjälpa andra med lönerelaterade frågor och vara en del av en dynamisk bransch.
OM TJÄNSTEN
I rollen som lönespecialist arbetar du i telefonstöd och hjälper personer med frågor som rör lönehantering. Uppdraget är på deltid med fasta förmiddagstider och är en perfekt möjlighet för dig som söker en strukturerad och betydelsefull roll.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Det här är en chans att bli en del av ett uppdrag hos en välkänd aktör i fordonsindustrin, där kvalitet och utveckling står i fokus.
Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08.00–11.30.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
* Hantera lönerelaterade frågor och ge lösningsfokuserat stöd via telefon.
* Strukturera och dokumentera ärenden noggrant i ärendehanteringssystemet.
* Samarbeta med kollegor för att säkerställa hög kvalitet i arbetet.
* Bidra till en effektiv och hjälpinriktad arbetsmiljö.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av löneadministration eller tidigare har arbetat som lönespecialist.
- Är tillgänglig måndag-fredag mellan kl 08:00-11:30
- Är kommunikativ och lösningsorienterad med en stark vilja att hjälpa andra.
- Har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant med dokumentation.
- Trivs både med självständigt arbete och i samarbete med andra.
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem.
- Arbetat i en support- eller telefonstödjande roll.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande: Du identifierar snabbt behov och levererar effektiva lösningar.
- Noggrann: Du är uppmärksam på detaljer och säkerställer att allt dokumenteras korrekt.
- Hjälpsam: Du drivs av att stötta andra och bidra till positiva lösningar.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231