Lönespecialist sökes till framgångsrikt företag!

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och självgående person? Har du minst 3–5 års erfarenhet av lönehantering? Nu söker vi en lönespecialist till vår kund i Stockholm!

Dina arbetsuppgifter
Dina dagliga arbetsuppgifter är:

• Hantering av löner för medarbetare
• Hantering av pensioner och försäkringar
• Uppdatera data i HR och lönerelaterade system

Detta är en möjlighet för dig som kan starta omgående samt har hög integritet och utmanar arbetssätt.
Om företaget


Om företaget
Vår kund är Sveriges näst största operatör för både privatkunder och företagskunder. De finns idag i 9 länder och har sammanlagt 17 000 000 kunder.
Företaget erbjuder tjänster inom fast-och mobiltelefoni, bredband, datanät, innehållstjänster samt globala It lösningar.


Din profil
Skallkrav

• Goda kunskaper inom lönesystemet HR+.
• Kunna Officepaketet (Excel)
• Svenska och engelska i tal och skrift
• 3-5 års erfarenhet av lönehantering
• 3-5 års erfarenhet av lönförvaltning
• 3-5 års erfarenhet av att jobba med pensionsförsäkringar

Meriterande:

• Utbildning i löneadministration
• Systemförvaltarkunskaper i HR+8

För att kunna passa in i rollen är du noggrann, professionell och självgående. Du är driven som person och tar ansvar över dina arbetsuppgifter.



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Omfattning: Heltid, tillsvidare

Placeringsort: Stockholm
Start: Omgående med hänsyn till ev. uppsägningstid.
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 april 2018

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Löneadministratör Deltid  50% - Stockholm

Löneadministratör Deltid 50% - Stockholm

25 oktober 2024

25 oktober 2024

25 oktober 2024