OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en kvalificerad löneadministratör som vill vara med och bidra till kvalitetssäkring, utveckling och nya arbetssätt. Låter det som något för dig? Ansök idag!
Om rollen
I rollen som lönespecialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att administrativt hantera löneberedning, kvalitetskontroller, skatter och avstämningar. Du kommer även hantera systemrelaterade uppgifter inom lön samt ansvara för kvalitetssäkring och utveckling av processer och nya arbetssätt.
Din profil
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom lön och ser gärna att du är auktoriserad lönekonsult. Du har minst 7 års tidigare erfarenhet av löneprocesser och lönearbete och har gärna tidigare erfarenheter från större bolag. Som person är du kundorienterad, serviceinriktad och samarbetsvillig. Vidare ser vi att du arbetar systematiskt, noggrant och har en analytisk förmåga.
Krav för tjänsten
Minst 7 års arbetslivserfarenhet inom lön
Eftergymnasial utbildning inom löneområdet
Erfarenhet av löneprocesser och projektarbete
Meriterande
Tidigare erfarenhet från större bolag/koncern
Auktoriserad lönekonsult
SAP KIS lön eller annat lönesystem
Övrigt
Startdatum: Så fort som möjligt – 30 juni 2022
Omfattning: Heltid
Ort: Solna, Stockholm
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Line Andersson via 076-023 02 17 eller line@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.