Lönespecialist till omgående uppdrag

Lönespecialist till omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Till vår kund inom byggbranschen söker vi nu en konsult till ett uppdrag som sträcker sig fram till sommaren. Uppdraget är på heltid och vi söker dig som har möjlighet att börja omgående. Vår kund sitter i trevliga lokaler inte långt ifrån Korsvägen i centrala Göteborg.

Om tjänsten
Här blir du en del av ett större team som arbetar med lön, totalt gör man ca 1500 löner varje månad. I din roll som lönespecialist sköter du hela löneprocessen för ca 300 löner vilket bland annat innebär:

- Hantera den löpande löneadministrationen

- Daglig kontakt och service gentemot medarbetare och chefer inom organisationen

- Externa kontakter gentemot myndigheter och liknande

- Personaladministration i form av att hantera ex. nyanställning och avslut av anställning

- Hantera reseräkningar, traktamente och utlägg

- Rapporter och statistik rörande lön

Din bakgrund
Till den här rollen söker vi dig med flera års erfarenhet av att arbeta brett och självständigt inom lön. Du är trygg i din roll och kan bidra med erfarenheter och kunskap till teamet. Du har god kunskap i systemet Agda och hanterar Excel utan större problem. Ett stort plus i kanten är om du har kompetens inom pension.

Som person ser vi att du har ett stort mått av logiskt tänkande och analytisk förmåga. Du är handlingskraftig och anpassningsbar, ser vad som behöver göras och tar tag i det. Serviceinriktad och prestigelös är ytterligare ord som beskriver dig, du är en teamplayer som bidrar med en positiv stämning till gruppen.


Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 6 februari.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 6 februari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024