OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en löneadministartör till en av våra kunder som har 16 000 anställda runt om i Europa varav cirka 800 jobbar i Sverige. Din roll Som löneadministratör är du ansvarig för den löpande lönehantering och hanterar varje månad ca 800 löner. Du kommer att hantera löner för både arbetare och tjänstemän samt tim- och månadsanställda. I ditt arbete ingår bl.a. sammanställning av löneunderlag, avstämningar, sjukavdrag, skatteredovisning, reseräkningar och semesterlön. Din profil Du har gymnasiekompetens och[några års erfarenhet av självständigt lönearbete. Du är en van användare av Excel och det är meriterande om du har erfarenhet från Hogia. Som person är du är effektiv, engagerad, nyfiken och noggrann. Du är en person som är utåtriktad och gillar att ge service till andra. Det är även viktigt att du är kvalitetsmedveten och stresstålig samt kan planera och hantera arbetsuppgifterna för att möta interna deadlines. Företaget har en arbetsplats som präglas av positiva medarbetare med goda arbetsförhållanden och högt i tak. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan i dag! Vi tar inte emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719