OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Löneadministrativt arbete dvs löneberedning, hantering av lönerelaterade ärenden, kvalitetskontroller, avstämningar och skatter, och systemrelaterade uppgifter inom lön samt kvalitetssäkring och utveckling av processer och arbetssätt.
Erfarenhetskrav
Minst gymnasieutbildning
Krav påbyggd med Yrkeshögskoleutbildning inom Lön
Positionen kräver minst 2 års erfarenhet av lönearbete, gärna inom ett större bolag/koncern
Erfarenhet av redovisning eller HR specialist med inriktning på lön
Talar och skriver flytande Svenska och Engelska.
Meriterande erfarenheter
SAP eller andra större lönesystem.
Erfarenhet av ärendehanteringssystem Service Now.
Önskvärda personliga egenskaper utöver kompetenser
Samarbetsvillig, Kundorienterad, Serviceinriktad, Kommunikativ, Noggrann, Systematisk, Analytisk förmåga, Initiativtagare.
Driven och engagerad samt kunna planera och prioritera arbetet tillsammans med teamet. Förmåga att kunna se ett övergripande perspektiv och vara detaljfokuserad.
Balansera det dagliga lönearbetet med projekt- och förbättringsarbete.
Vilja att bidra och lyckas nå målen tillsammans med teamet.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.