OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som för kunds räkning vill arbeta med Lön och HR.
Lön & HR Administration med ansvar för hela löneprocessen. Administrera nyan-
ställningar/avslut samt övriga anställningsvillkor. Upprätta anställningsavtal, avstämningar av konton, HR statistik och diverse rapportering, support till chefer och medarbetare bl a i generella frågor kring anställningsvillkor.
Relevant utbildning samt gärna erfarenhet av arbete med liknande uppgifter.
Datorvana och att behärska engelska språket är viktigt för att kunna klara av arbetsuppgifterna.
Du ska vara Mycket noggrann, strukturerad, kunna organisera, serviceinriktad, positiv, engagerad. Gärna en person som i en förlängning kan tänka sig att bli en samordnare för gruppen om det skulle bli aktuellt. Personen kommer dock fortfarande att arbeta operativt även ifall den samordnande rollen blir aktuell.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef