OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ardagh Group är en ledande leverantör av förpackningar i glas och metall. Vi levererar till livsmedels- och dryckesindustrin. Ardagh har 16 000 anställda fördelat på 56 fabriker i 12 länder globalt. I Norden har vi två glasbruk som producerar glas till dryckes och livsmedels industrin på den Nordiska marknaden. I Sverige är vi baserade i Limmared och i Danmark har vi vårt glasbruk i Næstved. Totalt omsätter vi 1,5 miljarder SEK och producerar 1,3 miljarder förpackningar per år.
Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss i vårt team på HR?
Personalavdelningen i Limmared ingår i Ardaghs internationella HR organisation. Viss del av arbetet styrs centralt men det mesta sker lokalt. Vi supportar organisationen inom alla personalrelaterade områden. För tillfället söker vi en ny medarbetare som kommer arbeta med lön och andra förekommande uppgifter på avdelningen.Vårt upplägg är att hjälpa varandra och på bästa sätt dela upp arbetsuppgifter mellan oss.
Förekommande arbetsuppgifter kan vara:
• Löneadministration
• Personaladministration
• Uppföljning av sjukfrånvaro
• Underhåll av våra HR system.
• Support till organisationen
Som person är du ödmjuk, prestigelös och tycker om att arbeta tillsammans med andra. Du är noggrann, tar ansvar och har lätt för att lära nytt. Du behöver god datavana och är bekväm med svenska och engelska språket både i tal och skrift. Har du erfarenhet från lönesystemet Agda är det en merit. Tjänsten kommer i viss mån anpassas efter kandidaten.
Vi är övertygade om att framgången i vår verksamhet beror på våra medarbetare. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där våra anställda känner sig behövda, kan utnyttja sin fulla potential och utvecklas. För ytterligare information om Ardagh Group: www.ardaghgroup.com