OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad vill du känna när du kliver in på ett kontor? Är det gemenskap, glädje och samhörighet? Möjligheten finns just nu att ta del av allt detta hos vår internationella kund inom sportbranschen som söker förstärkning till sitt kontor. Rollen som Lön/Office Coordinator är varierad och passar dig som gillar att växla mellan olika arbetsuppgifter.
OM TJÄNSTEN
Rollen som Lön/Office Coordinator erbjuder dig en varierad vardag med olika arbetsuppgifter inom lön och kontor. Din uppgift blir att överlag stötta upp HR-chefen i arbetsuppgifter som berör lön, HR-administration och kontoret. En varierad roll där din prestigelöshet är a och o. Därför är det viktigt att du trivs i en flexibel och snabbt varierande tjänst. Allra viktigast är dina personliga egenskaper, vi söker efter dig som är prestigelös, strukturerad och flexibel, framförallt dig som har en stor portion av glädje. Du bör även vara en person med hög integritet då du kommer att arbeta med konfidentiell information, så som löner.
Något som utmärker att arbeta hos Bauer är kollegorna. Här hittas det på aktiviteter och roliga events så som Halloween- och sommarfest. Det är blandade åldrar och både män och kvinnor som utgör kärnan i organisationen. Läs mer om Bauer Hockey här!
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50% vilket innebär att du blir anställd hos oss på Academic Work men arbetar sedan ute hos vår kund. Tjänsten är långsiktig och kommer pågå i minst 6 månader, med stor chans till förlängning om samarbetet fungerar väl.
Du erbjuds
- Att få bli en del av ett företag där kollegorna trivs och har roligt tillsammans där exempel på aktiviteter kan vara allt ifrån fredagsfika till gemensamma evenemang
- En varierad roll där du får vara med i flera olika arbetsuppgifter inom lön, kontorsadministration och HR
- En hängiven konsultchef som finns till under hela ditt uppdrag
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kontor - hålla ordning på kontoret och se till att det är en trevlig plats för alla, kommunikation med fastighetsägare, hantera beställningar och leveranser
* Lönehantering - du kommer stötta upp HR-chefen i detta arbete och ha kontakt med deras externa part som hanterar löneberedningen
* Viss HR-administration - systemuppdateringar, hålla reda på födelsedagslistor och informera chefer om högtider, on- och offboarding och administration kring förmåner
* Övriga ärenden och administration som rör företaget och dess anställda
VI SÖKER DIG SOM
- Har en pågående eller avslutad utbildning inom lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har goda digitala kunskaper och systemvana
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då det krävs i arbetet
Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll där du fått ta mycket eget ansvar
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231