OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Karlstad
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50 - 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden är i behov av en lösningsarkitekt/integrationsarkitekt. Uppdraget omfattar arkitektur och design inom Microsoft BizTalk 2020 bl.a. hybridlösningar med Azure Integrations Services och Azure API Management.
Kunden är i behov av hjälp med;
- Kvalitetssäkring av implementation avseende nyutveckling och pågående migrering
- Design, implementation, konfigurering samt felsökning av BizTalk/Nodinite
- Vara en tillgång i arbetet med framtagande av strategier för till exempel Moln och integration
- Delta i arkitekturarbetet
- Vara ett stöd i utveckling och samarbete via plattformar som Azure API management och Azure Integration services
- Delta i löpande samplanering med verksamhetsnära objektledare
- Stöttning i arbetet med informationssäkerhet, tillgänglighetanalys (SLA)
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Du ska vara införstådd i komplexiteten och ha erfarenhet av flera olika plattformar som kunden har idag såsom Microsoft BizTalk 2020, Azure API management, Azure Integration services och Nodinite.
Du ska ha nedanstående kompetensnivå och erfarenheter;
- Kunskap - hög kompetens inom Microsoft BizTalk, Azure Integration services, uppfattas som expert på marknaden
- Erfarenhet - ha deltagit i stora uppdrag inom aktuellt område och genomfört uppdrag med mycket hög kvalitet.
- Självständighet - mycket stor
- Projektuppdragsledning/koordinering
- Ska ha arbetat med liknande uppdrag inom offentlig verksamhet
- Förståelse och erfarenhet av förvaltningsorganisation
Önskemål om personliga egenskaper:
- Social kompetens, positiv, kundkontakt, tålamod
- Samarbetsförmåga, gruppfokus, servicekänsla, kundfokus, pedagogisk, leveranser i tid
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström