Lösningsarkitekt med erfarenhet av integrationer i BizTalk-miljö, Umeå

Lösningsarkitekt med erfarenhet av integrationer i BizTalk-miljö, Umeå

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Umeå
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 75-100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget innefattar lösningsarkitektur inom ett brett område mellan behov och utveckling såväl på helhetsnivå som detaljnivå. Behovsfångster, utredningar och design av lösningar ingår och med mycket fokus runt systemintegrationer. Stora krav ställs på kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta självständigt även om allt arbete utgår ifrån teamet.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Kunskap - Hög kompetens inom aktuellt område/roll
- Erfarenhet - Nivån uppnås normalt efter 4-8 år inom aktuellt område/roll, är förebild för andra konsulter på lägre nivå
- Ledning - Tar ansvar för delområde, kan leda en mindre till medelstor grupp
- Självständighet - Stor. God förmåga att anpassa sitt arbetssätt och metoder efter situation och de förutsättningar som finns i aktuellt uppdrag
- Ha erfarenhet av att arbeta med lösningsarkitektur och utveckling under sammanlagt minst 5 år de senaste 8 åren
- Ha erfarenhet av utveckling av integrationer i BizTalk-miljö minst 1 år


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Ha erfarenhet av design och utveckling av e-handelslösning för materialförsörjning
- Ha tekniskt kunnande och praktisk erfarenhet av integrationslösningar mellan remiss och svarssystem inom en hälso- och sjukvårdsregion


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 oktober 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


21 november 2024

20 november 2024

AI Risk Lead

AI Risk Lead

20 november 2024