OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en social och proaktiv person för att arbeta i help-desk i sjukhusmiljö hos vår kund i Solna! Är du lösningsorienterad, flexibel och tycker om att jobba i en föränderlig miljö? Då är detta rätt tjänst för dig! Vi söker en medarbetare till Help-desk till vår kund i Solna!
Om tjänsten
I tjänsten kommer du bland annat att arbeta i ärendehanteringssystem och ta emot felanmälningar och beställningar via telefon samt registrera i systemet, följa upp och avsluta ärenden i ärendehanteringssystem, kontinuerligt uppdatera verktyg och hjälpmedel, aktivt arbeta med förbättringsförslag, upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer samt arbeta enligt fastlagda rutiner samt kontinuerligt bidra med förslag på utveckling av arbetssätt.
Information om tjänsten
-Tjänsten är ett vikariat på heltid som sträcker sig ungefär 1 år
-Arbetstiderna varierar mellan 06.45-19.15, rullande schema
-Arbete var tredje helg
-Tillträde omgående
-Plats; Solna
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet Maximo
• Följa upp och avsluta ärenden i Maximo
• Kontinuerligt uppdatera verktyg och hjälpmedel - vår egen framtagna Wikipedia, interna arbetsinstruktioner etc.
• Aktivt arbeta med förbättringsförslag
• Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer
Viktigt är att du är bra på att kommunicera samt bygga och bibehålla relationer och nätverk för att främja samarbete över andra arbetsområden. Du vill och kan jobba i en kontinuerligt föränderlig miljö. Du har intresse av att skapa dig god förståelse för avtal, processer, flöden och dess påverkan på serviceleveransprocessen. Du ska kunna ha många bollar i luften och kunna leverera under press.
Vem är du?
-Du är flexibel
-Du tycker om att jobba i en föränderlig arbetsmiljö
-Du är trygg och stabil
-Du är serviceminded
-Du har en positiv inställning
-Du är utåtriktad
-Du är en lagspelare
Vi söker dig som har gymnasieexamen eller motsvarande, du ska tidigare har jobbat med telefonen som redskap i exempelvis kundtjänst, du ska ha jobbat något år i servicebranschen och drivas av att leverera bra service. Du ska vara administrativt lagd och ha jobbat med ärendehanteringssystem tidigare. Vidare läggs stor vikt på personlig lämplighet. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström