Lösningsorienterad administratör till växande företag!

Lösningsorienterad administratör till växande företag!

Arbetsbeskrivning

Har du nyligen avslutat din akademiska utbildning och är på jakt efter en bra CV-merit? Är du en fena på administration och vill jobba med engagerade kollegor på ett välkänt, expanderande och spännande företag? Då kan det vara dig vi behöver!
Om tjänsten
Nu söker vi på Perido en lösningsorienterad administratör till vår kund, ett framgångsrikt företag som utvecklar smarta betallösningar. Här finns möjlighet att få jobba i en spännande och energifull arbetsmiljö på det moderna och öppna huvudkontoret i hjärtat av Stockholm!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör ingår du i en stödfunktion, där dina arbetsuppgifter varierar beroende på vilken avdelning som behöver din hjälp just då. Det kan handla om allt från att administrera utskick av material från marknadsavdelningen, till att bistå ekonomiavdelningen med avstämningar i Excel, eller kontrollera att information publicerad i olika kanaler stämmer, och mycket annat. Tjänsten är en utmärkt språngbräda som ger dig möjlighet att utvecklas vidare inom företaget om du visar framfötterna! Jobbet passar därför perfekt för dig som nyligen har avslutat en akademisk utbildning inom till exempel ekonomi, juridik, marknad eller liknande.
Dina egenskaper
Vår kund är ett snabbrörligt företag med ständigt nya projekt i görningen! För att du ska trivas hos företaget ser vi därför att du som söker tjänsten är en serviceinriktad och lösningsorienterad person som trivs med förändring och nytänkande. Du sporras av ett högt tempo där du får användning av både dina vassa administrativa egenskaper och din sociala personlighet. Då koncernspråket är engelska så är det viktigt att du har mycket goda kunskaper och är bekväm med det engelska språket – både skriftligt och muntligt.
För denna tjänst ser vi gärna att du skickar din ansökan på engelska!
Är du vår kunds nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad akademisk utbildning
Erfarenhet av arbete inom administration eller service
Datavana med goda kunskaper i Office-paketet
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, behovsanställning, konsultuppdrag av varierande längd. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31845 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 2 januari 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024