OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bragée Rehab söker nu en Bokningskoordinator som huvudsakligen kommer boka vårt rehabprogram. Stämmer nedanstående in på dig så sök direkt, vi behöver dig!
Du är utbildad undersköterska
Du gillar att få ihop pusslet - givet förutsättning och regler
Du ger dig inte förrän sista biten är på plats
Du tycker att det bästa resultatet nås via samarbete
Du har tidigare arbetat med planering, bokning eller schemaläggning i någon form
Du vill vara en del i processen som får människor att må bättre
Om oss:
Bragée Rehab är en klinik som erbjuder gruppbaserade program för den som lider av långvarig smärta eller utmattning. Behandlingsteamet som deltagaren möter består av läkare, psykolog, fysioterapeut, kurator och arbetsterapeut. Det 10 veckor långa rehabprogrammet innehåller workshops, gruppövningar och samtal som följer en väl genomtänkt ordning. Rehabprogrammen är effektiva och ger deltagare ett liv med högre livskvalitet!
Bragée kliniker består av Bragée Rehab och Bragée ME-center som båda arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Totalt har kliniken drygt 100 anställda och har funnits sedan 2014. Våra lokaler ligger i Garnisonen på Karlavägen 100.
Vill du veta mer om oss, läs på https://www.bragee.se/
Dina arbetsuppgifter:
Som bokningskoordinator har du en viktig roll på kliniken!
Du utgör länken internt mellan rehabdeltagare och behandlingsteam och ansvarar för att bokningar görs enligt rehabprogrammet, att behandlande personals tidböcker är uppdaterade samt att ekonomin är i balans.
Rollen hör till den Administrativa enheten som består av runt 20 motiverade, glada och hjälpsamma kollegor
Om dig:
Att du är utbildad undersköterska är ett krav.
Vi tror att du har erfarenhet av bokning, planering eller logistik i någon form, helst inom vården.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för att trivas i rollen så bör du ha ett utpräglat lösningsfokus då förändringar sker dagligen.
Som person är du serviceinriktad och strukturerad med en förmåga att prioritera och fatta egna beslut då arbetet är komplext. Du har en uttalad god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Du är en van administratör som trivs att jobba i system. Har du kunskap om och/eller erfarenhet av bokning i Take Care, så ses det som meriterande, men det är inget krav.
Övrigt:
Tjänsten är på heltid och arbetstiden är vanligtvis 07.30-16.00.
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Åsa-Marie Berglund, chef för vårdplanering och kvalitet, kan svara på frågor om tjänsten via mejl asa-marie.berglund@bragee.se
Välkommen med din ansökan!