Lösningsorienterad kundsupport till telekomjätte

Arbetsbeskrivning

Skulle du tycka att det vore kul att hjälpa människor med problem rörande telekom och växelsystem? Trivs du i en variationsrik arbetsmiljö där du får visa upp din lösningsorienterade sida och där kvalitet och noggrannhet är några av de viktigaste ledorden? Då är det dig vi söker!

Beskrivning
Perido söker en kundsupportmedarbetare till vår kund. Kunden är ett stort och välkänt telekomföretag med stark närvaro i Sverige och flera europeiska marknader. Denna tjänst är placerad strax norr om centrala Stockholm.

I tjänsten som kundssupport får du chans att visa upp dig från din allra mest kommunikativa sida. I ditt arbete hanterar du ärenden från företagskunder, samarbetspartners, kommuner och föreningar. Du ger support rörande bland annat fakturafrågor, produktfrågor, fenanmälningar, tilläggstjänster och leveransfrågor. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande ? det ska vara en positiv upplevelse att få hjälp av dig! Då arbetet stundtals är komplext och bedrivs i många olika stödsystem är det viktigt att du tidigare har erfarenhet av något serviceyrke. Du behöver inte ha någon teknisk erfarenhet men gärna ett intresse kring telekom och växelsystem. Vidare tror vi att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Dessutom är det viktigt att du har rätt attityd ? du är positiv och framåt och kan tänka dig att stanna i ett par år och utvecklas hos vår kund. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
- Gymnasiekompetens
- Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
- Erfarenhet av telekom och växelsystem
- Meriterande med erfarenhet av arbete mot avtalskunder
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde
Heltid. Tillsvidare, Konsultuppdrag med tillträde 15 september.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10701MF i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10701MF

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 29 augusti 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024