Lösningsorienterad kundtjänstmedarbetare sökes

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning: Kundtjänstmedarbetare för mobiloperatörVi söker dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för en svensk mobiloperatör. I rollen hanterar du både inkommande samtal, ringer ut till kunder och besvarar mejl. Du kommer att ge professionell service kring abonnemang, fakturor, betalningar samt tekniska frågor. Dessutom identifierar du kundens behov och erbjuder passande produkter och tjänster.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande samtal från kunder
Utföra utgående samtal för att följa upp eller hjälpa kunder
Hantera kundärenden via mejl
Ge information och support kring abonnemang och tekniska lösningar
Hantera fakturafrågor och betalningsärenden
Identifiera och erbjuda relevanta produkter och tjänster

Kvalifikationer:
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
God kommunikativ förmåga och ett serviceinriktat arbetssätt
Grundläggande datorkunskaper
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande men inget krav

Vad vi erbjuder:
Betald utbildning som ger dig all nödvändig kunskap för att lyckas i rollen
Möjlighet till karriärutveckling inom företaget
Garantilön samt möjlighet till provision
Arbetstider måndag till fredag, 08:00-17:00
After work och prestationstävlingar för att stärka teamkänslan och skapa en rolig arbetsmiljö

Vi söker dig som är engagerad, motiverad och har en passion för att hjälpa kunder. Vill du vara en del av vårt dynamiska team och utvecklas i en spännande arbetsmiljö? Ansök nu!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedish Brands
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2024
  • Ansök senast: 12 november 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024