OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en flexibel och lösningsorienterad person som alltid gör det lilla extra för att ge god kundservice? Då har vi det rätta uppdraget för dig!
Vi söker nu en kundvärd inom fastighet till vår kund Stockholmshem i centrala Stockholm. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå i ca 12 månader.
Om uppdraget:
Som kundvärd kommer du vara en stöd till företagets förvaltare för kundvårdsärenden. Tjänsten är både administrativ och operativ, vilket innebär att ärenden tas emot i ärendehanteringssystemet och lösningen sker ofta genom att du träffar hyresgästen eller åker ut till fastigheten och tar information.
Din profil:
- Lösningsorienterad och serviceinriktad
- Intresse för kundnöjdhet och fastigheter
- Driven och flexibel
- B-körkort och flytande svenska i tal och skrift är ett krav
- Erfarenhet från fastighetsbranschen
Vi erbjuder:
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos Arena Personal erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.