OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lösningsorienterad Logistikkoordinator
För uppdrag hos en av våra kunder i Gävle/Sandviken söker vi nu en Logistikkoordinator. Du kommer att arbeta i en större miljö med internationella kontakter och lösa nya case dagligen. Du kommer jobba med operativa logistikfrågor så som supply chain, orderhantering, frakt m.m. Under de första 3 månaderna kommer du att jobba i Köping, boende och transport finns arrangerat i förväg.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Gävle/Sandviken
Omfattning: Heltid, visstid, 6 månader med möjlighet till förlänging.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att jobba med:
- Orderhantering
- Skeppningsfrågor
- Fraktplanering
- I övrigt planering av internationell logistik
Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll har du någon form av tidigare erfarenhet av att jobba med logistikplanering. Det är meriterande om du har en utbildning inom området, så som supply chain management eller industriell ekonomi. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. Som person är du lösningsorienterad och van att behöva prioritera och kommunicera med många parter. Du har en god förmåga att driva och planera ditt eget arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-02-26
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Simon Ternström, Consultant Manager, simon.ternstrom@randstad.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström