Lösningsorienterade supportmedarbetare till Telia i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Supportmedarbetare
Är du en lösningsorienterad person och känner en nyfikenhet för supporttjänster? Har du tidigare erfarenhet av service eller bara är intresserad av att arbeta i en teknisk support? Då har vi nästa utmaning för dig! Just nu söker vi positiva och engagerade supportmedarbetare till Telias företagskundtjänst!

Som supportmedarbetare hos Telia arbetar du med att leverera kundservice i världsklass. Din arbetsdag kretsar runt kundernas frågor samt behov och ingen dag är den andra lik. Som supportmedarbetare bemöter du dina kunder över telefon och mail där din uppgift är att hitta lösningar på kundens frågor. Kundbemötandet är avgörande för att lyckas i rollen och genom goda dialoger med kunderna bidrar du till en fantastisk kundnöjdhet och att fler ser fördelarna med att vara kunder hos Telia.

Som person tror vi att du är tillmötesgående, lösningsorienterad och serviceinriktad. Du kan ta egna initiativ men kan även jobba bra i team och tycker det är givande att hjälpa till.

För att du ska känna dig trygg i rollen inleds denna tjänst med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om behovsanalyser, enklare felsökningar, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen. Utbildningen är obligatorisk och självklart fullt betald. Efter utbildningen har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach som alla har i uppdrag att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Utöver det ingår du i ett motiverat, härligt team med god stämning och hög arbetsmoral.

För att vara aktuell för denna tjänst krävs det att du har fullständiga gymnasiebetyg. Utöver denna kvalifikation läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Det är bra om du har viss telefon- samt datorvana då dessa är centrala redskap i ditt arbete. Det är meriterande om du har erfarenhet av service samt kundbemötande. Vi ser också ett brinnande teknikintresse som en merit för tjänsten.



Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Norrköping

Omfattning: Heltid, dagtid.

Sista ansökningsdag: 2016-05-20, observera att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök gärna redan idag.

För information: Kontakta Malin Öhman, malin.ohman@proffice.se [ mailto:malin.ohman@proffice.se ], observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av oss på Proffice men arbeta hos en av våra kunder.

Kvalifikationer: Treårig gymnasieutbildning samt god kommunikativ förmåga både på svenska och engelska. Du ska även ha viss datorvana.

Organisations-/företagsbeskrivning:

En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.



Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb