Loyalty Communication Coordinator

Loyalty Communication Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi befinner oss på en spännande tillväxtresa där vi växer så det knakar. Vi söker dig som vill vara med och utveckla kommunikationen inom Julas lojalitetsprogram och nå ut till våra fantastiska kunder!

​Det här gör man som Loyalty Communication Coordinator
Rollen säkrar att planerade aktiviteter tas ut på ett relevant och effektivt sätt kopplat till övergripande KPI:er och syften. Övergripande uppdrag är att skapa relevant kundkommunikation för nya och befintliga medlemmar i våra lojalitetsprogam.
Rollen innebär skapande av marknadsmaterial enligt definierade aktivitetsplaner och samordning och synkronisering av dessa tillsammans med övriga interna intressenter. Fokus kommer ligga vid att skapa förutsättningar för kommunikationsprocesser för att på ett genomtänkt sätt stärka och systematisera allt vi kommunicerar med våra medlemmar inom lojalitetsprogrammen. Rollen kräver en god samarbetsförmåga för att kunna skapa synergier över kanalgränser.
​Du kommer att ingå i Lojalitets-teamet och rapporterar till Loyalty Manager. 

​Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet att arbeta med produktion av kundkommunikation för olika kanaler och syften. Du är van att jobba med tighta deadlines och redo att anpassa din arbetsprocess därefter utan att tappa fokus på det långsiktiga målet. Du har ett genuint intresse av kunden och hur utvecklingen ser ut gällande trender inom ditt ansvarsområde. Du brinner för att göra det bästa av givna förutsättningar med kunden i fokus.
​Du har relevant erfarenhet av grafisk produktion mot kund samt tillhörande verktygsutbud. 

Det här är du som person 
​Du trivs i en värderingsstyrd organisation som kännetecknas av nyfikenhet, teamarbete och en ständig vilja att utveckla och förbättra. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, pådrivande och kreativ. Du är självgående med god struktur i arbetet där du kontrollerar din del av arbetsprocessen. Vidare behöver du ha ett flexibelt förhållningssätt till förändrade förutsättningar och bidra till lösningar på de utmaningar vi möter. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och trivs med att samarbete både inom och utanför den grupp du tillhör.

Bra att veta 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på JULAs huvudkontor i Skara, Sverige. Jula rör sig mot ett mer flexibelt arbetssätt och därmed finns möjlighet till delvis distansarbete. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.

​Så här söker du 
Sista ansökningsdag är 2022-12-11. Frågor besvaras av Martin Poldahl, Loyalty Manager, martin.poldahl@jula.se. Vi arbetar med löpande urval under ansökningstiden.
Vi är en arbetsplats som präglas av gemenskap och nyfikenhet. Är du intresserad av att vara med på resan – välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jula AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 11 december 2022

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024