Loyalty Coordinator

Loyalty Coordinator

Arbetsbeskrivning

Det här gör man som Loyalty Coordinator
Som Loyalty Coordinator ansvarar du för att synkronisera Lojalitets kundkommunikationer kopplat till aktivitet och utvecklingsplan. Loyalty coordinator säkrar att planerade aktiviteter blir genomförande och att förutsättningar finns för att kunna utvärdera resultat i syfte att skapa mer relevant kundkommunikation för våra medlemmar. I rollen ingår också att säkerhetsställa att vi utvecklar vår kommunikationsprocess på ett sätt som optimerar förutsättningarna att få största möjliga genomslagskraft hos våra kunder.
Fokus ligger på att skapa kommunikationsprocesser för att strukturerat och genomtänkt stärka och systematisera allt vi kommunicerar med våra medlemmar. Övergripande syfte är att säkerhetsställa att vi utvecklar vår kommunikation på ett sätt som ökar lojaliteten hos våra kunder och därigenom förbättrar våra KPI:er. Rollen innebär praktiskt genomförande av urval och kundutskick samt synkronisering av alla aktiviteter mot JulaPro och JulaClubs medlemmar. I rollen ingår även en koordinering av kontakterna med interna intressenter och externa leverantörer.
Du kommer att ingå i Lojalitets-teamet och rapporterar till Loyalty Manager. 
​Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
Vi söker dig som har en erfarenhet att arbeta med processen kopplat till kundkommunikation. Du är van att jobba med tighta deadlines och redo att anpassa din arbetsprocess därefter utan att tappa fokus på det långsiktiga målet. Du har ett genuint intresse av kunden och hur utvecklingen ser ut gällande trender inom ditt ansvarsområde. Du är dedikerad och brinner för att göra det bästa av givna förutsättningar med kunden i fokus.
​​Det här är du som person 
Du är initiativrik, strukturerad och har ett sätt att arbeta där du anpassar metod efter typ av arbetsuppgift. Du har en god förmåga att prioritera och utföra ett korrekt arbete. Du reagerar snabbt på ändrade förhållanden och har lätt för att komma på idéer för hur man handskas med nya utmaningar. Du är en välorganiserad person som sätter värde i att prestera resultat med god kvalitet tillsammans i en grupp. 
​Bra att veta 
Tjänsten är ett vikariat över 6 månader med placering på JULAs huvudkontor i Skara, Sverige. 
​Så här söker du 
Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt, intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag för tjänsten är den 23 februari.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stina Kihlén

Kristina Jernhem

Pia Hermansson

Lisa Hektor

Linda Ljungmark

HR-avdelningen
0511-246 00
Annamaria Kaminsky
0511-246 00
Olle Mikkelsen
0703-37 44 05
Johan Carlberg
0702-960480
Niclas Ottosson
0511-24600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JULA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Box 363
None

Postadress

Box 363
Skara, 53224

Liknande jobb


18 december 2024

17 december 2024