OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du passionerad för att skapa lojala kundrelationer? Trivs du i en dynamisk miljö där du kan göra en betydande inverkan på kundernas upplevelse och lojalitet? Om så är fallet, har vi en spännande möjlighet för dig!
OM TJÄNSTEN
Som Loyalty Specialist kommer du att ha en integrerad roll i att säkerställa att vår kund håller sig på toppen av marknaden och fortsätter att berika och förenkla konsumenternas liv.
Vi söker en erfaren Loyalty Specialist till vår kund som kommer att driva, samordna och genomföra lojalitetsinitiativ med snabbhet och excellens. Huvudansvaret för dig kommer att innefatta genomförande av olika projekt, kampanjer och kommunikation för att driva lojalitet. Dessa initiativ syftar till att förbättra retention, lojalitet och försäljning för vår kund. Rollen innebär nära samarbete med Loyalty Lead, resten av CRM-teamet och andra interna stakeholders. Huvuddelen av denna roll kommer att vara att driva dagliga operationer för lojalitetsprogram och medlems-appar.
Som Loyalty Specialist kommer du att arbeta operativt med lojalitetsstrategin som involverar lojalitetsprogram och medlemsprogram. Din roll innebär att säkerställa att kampanjer och kommunikation för dessa områden distribueras i relevanta kanaler och i linje med den övergripande CRM-strategin, samt att säkerställa kampanjanalys och driva kontinuerlig förbättring. Du kommer också att vara en del av att upprätthålla lojalitetsprogrammet med uppgifter som att sätta upp kampanjer och följa upp hur programmet bidrar till försäljning och lojalt beteende. Kunskap om digitala plattformar och erfarenhet av CRM-system är avgörande.
Du erbjuds
- Ett långsiktigt konsultuppdrag hos ett världsledande teknikföretag
VI SÖKER DIG SOM
- Har en kandidatexamen i företagsekonomi, marknadsföring eller område som bedöms likvärdigt
- Har över 3 års direkt erfarenhet av CRM-marknadsföring & lojalitet med fokus på lojalitetsprogram inom globala organisationer
- Har mycket goda kunskap i analys och testning för att kunna utnyttja insikter för kontinuerlig processförbättring
- Har goda kunskaper i att använda dashboards för att utveckla segmenterings strategier
- Har dokumenterad erfarenhet av stakeholder management, gärna från globala organisationer
- Har god bakgrund från projektledning
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Som person är du organiserad, följer riktlinjer noggrant och fokuserar på kundnöjdhet. Du samarbetar väl, visar respekt och sätter människor i första hand. Du anpassar dig lätt till förändringar och hanterar stress effektivt.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231