OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ problemlösare och allkonstnär inom fastighetsteknik? Skulle du vilja jobba på ett växande branschledande företag med familjär känsla och goda karriärmöjligheter? Ta dig an utmaningen och sök till oss!
Om oss
L&T i Sverige bedriver en rikstäckande verksamhet och sysselsätter ca 1400 medarbetare. Företagets nettoomsättning 2020 var 1 400 MSEK.
L&T är ett driftbolag inom fastighetstjänster och tillsammans med våra kunder arbetar vi för att förlänga fastigheternas livslängd.
L&Ts kunder är offentliga och kommersiella fastighetsägare inom kundsegmenten, omsorg/sjukvård, infrastruktur, samhällsfastigheter, bostäder, industri, logistik, kontor och handel.
Tjänsten
I denna roll kommer du att arbeta med driftoptimering av fastighetstekniska system och installationer. I ditt dagliga arbete ingår det även att:
• Göra dagliga ronderingar, dokumentera förbättringsåtgärden samt brister
• Arbeta med tillsyn, skötsel samt felsökning och reparationer av fastighets installationer inom värme, ventilation, sanitet och styr & regler
• Tillsyn och skötsel av brandlarmanläggningar samt sprinkleranläggningar
Eftersom du jobbar i kundens lokaler och anläggningar har du daglig kontakt med hyresgäster, kunder och andra samarbetspartners. En hög servicenivå är någonting som du kommer att behöva i denna tjänst. Då du som regel utgår från hemmet med servicebil erbjuds hemgaragering i anställningen. Placering Göteborg.
Kvalifikationer
• Tidigare erfarenheter av styr/regler gällande fastighetsdrift och ventilation
• Brand & Sprinkler
• God förmåga att kommunicera med kunder
• God datorvana och administrativ förmåga då all rapportering sker digitalt
• Svenska i både tal och skrift
• B-körkort
Meriterande
• Teknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande kompetens
• Händig ”hantverkare”
Din profil
Då detta är ett fritt och självständigt arbete ser vi att du är proaktiv, ansvarstagande och trivs med problemlösning. Du är van vid att självständigt planera dina dagar och de arbeten som skall utföras. Vi ser också att du har en god samarbetsförmåga och värdesätter arbetsteamet högt. Sist men inte minst är kommunikation med kunder en viktig del av arbetet.
Ansökan
Vi gör löpande urval och intervjuer och önskar därför få din ansökan så snart som möjligt. När du skickat in din ansökan får du ett bekräftelsemail.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kan du kontakta
Områdeschef Richard Kungsek: +46 72 219 69 90
Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Majuri