OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker efter en receptionist till vår uthyrningsverksamhet i centrala Göteborg och tjänsten är på timmar, vilket passar dig som ex studerar eller har möjlighet till deltid
Du arbetar fasta dagar mån-fre kl 10:40-14:05 med start v 33.
Vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta 14-16 juli för upplärning.
För att trivas i rollen som receptionist tycker du om att vara ansiktet utåt för ett företag och du vill alltid ge ett gott bemötande till alla. Du får varje besökare och kollega att känna sig sedd.
Periodvis är det många besökare samtidigt och det gäller att du hanterar att ge lika service till alla.
Din profil
Som person agerar du alltid professionellt, du är flexibel och har ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Vidare är du positiv och utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Du har en god samarbetsförmåga och har en hög servicenivå.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska då detta har stor betydelse i ditt arbete som receptionist.
Om företaget
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken nedan.
Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV.
Urval sker löpande.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson