OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av befattningen
I första hand en administrativ funktion som består av att hantera de beställningar av olika registerutdrag som kommer till Servicedesk.
Uppdrag och arbetsuppgifter för befattningen
I arbetet ingår att svara i telefon och att hantera inkommande mail men huvuduppgiften består av att hantera inkommande post med beställningar av registerutdrag och att administrera och skicka ut dessa.
Utbildningskrav/kompetenskrav
Gymnasieutbildning.
Arbetslivserfarenhet (grundläggande och meriterande)
Bra med erfarenhet av administrativt arbete men inget krav.
Språkkunskaper
Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
IT-kunskaper
Grundläggande IT-kunskaper är ett krav.
Personrelaterade kompetenser
Förmåga att arbeta i grupp, samarbetsförmåga med andra kollegor är mycket viktigt. Positiv inställning till nya arbetsuppgifter värderas högt.
Övrigt
Eftersom de som arbetar på Servicedesk är i åldern 20-25 år vill vi gärna ha en person i det åldersintervallet och gärna också en tjej eftersom det i nuläget är endast grabbar.