LYFT:Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning:
Skatteverket har bl.a i uppdrag att registrera personer boende i lägenhet med sitt lägenhetsnummer till folkbokföringen.


Arbetsuppgifter:
Dataregistrering och telefonkontakter.
Arbetsuppgifterna består av att inhämta information om lägenhetsnummer från personer boende i lägenhet som har anmält adressändring och ej uppgett lägenhetsnummer på adressändringsblanketten

Utbildning/Erfarenhet
Någon administrativ erfarenhet är önskvärd samt telefonvana. Språkkunskaper såsom arabiska, persiska, somaliska, serbiska, engelska är en merit då många kontakter sker med personer ifrån olika nationaliteter. Goda kunkaper i svenska språket är ett krav.
Sökanden bör ha känsla för service och ej vara rädd för telefonkontakter eller arbete vid en dator.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skatteverket
  • 6 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 8 oktober 2010
  • Ansök senast: 22 oktober 2010

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024