OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Har du fingertoppskänsla för service och kundrelationer? Vill du utvecklas inom kundtjänst som del av en öppen och engagerad kundserviceavdelning i ett väletablerat och framåtsatsande företag? Då har vi tjänsten för dig!
Komet söker för väletablerat företag inom spelbranschen en positiv och serviceinriktad person för ett spännande heltidsuppdrag som junior kundtjänstmedarbetare.
Vår kund är ett välrenommerat spel- och lotteribolag i stark tillväxt, som driver både skrap- och prenumerationslotterier. Företaget är just nu inne i ett mycket spännande skede med starkt fokus på affärsutveckling. Med över 30 år i branschen har företaget stor erfarenhet och kompetens inom spel- och lotterier och känner stort engagemang samt stolthet för sina produkter.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta tillsammans med ett glatt och trevligt kundtjänstteam på kontoret i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierade och innebära ansvar för både kundservice och viss del administration. Rollens fokus ligger på att ge kundservice i världsklass över telefon, mejl, fax och brev.
Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har någon tidigare erfarenhet av roll som kundtjänstmedarbetare, alternativt andra kundserviceinriktade roller, och att du har en trevlig approach och telefonröst. Extra plus i kanten är intresse och tidigare erfarenhet av spelbranschen. Du har en allmänt hög IT-mognad och är van att arbeta i Officepaketet. Vidare behärskar du både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Som person drivs du av förändring och utmaningar och klarar av att hantera tempoväxlingar samt flera parallella fokusområden i arbetet. Du är genuint lyhörd och tålmodig, men kan även vara bestämd om det behövs. Den målgrupp du kommer att supportera ställer höga krav på servicenivå och ett ödmjukt bemötande. Vidare är du noggrann, organiserad och trivs med administrativa uppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Du erbjuds möjlighet till ett roligt och meriterande uppdrag med goda chanser för överrekrytering till kund efter en tids inhyrning. Vår uppdragsgivare satsar på sin personals välmående och kompetensutveckling och organiserar regelbundet olika interna workshops.
Låter det som ett uppdrag för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan med CV och personligt brev! Intervjuer sker löpande och platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Information om uppdraget:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Uppdragslängd: Förväntas löpa på tillsvidare. För rätt person finns mycket goda chanser att konsultanställningen övergår till en direktanställning hos kund
Arbetstid: Kontorstider
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00