Lysande administratör till Experis

Arbetsbeskrivning

Vi förstärker vårt team med en administratör. Vill du stötta våra duktiga konsultchefer med deras dagliga administration och vara en del i vår framgång? Tjänsten är tidsbegränsad under 6 mån med möjlighet till förlängning.

Om tjänsten
Som administratör på Experis är du en del av ett professionellt team med höga ambitioner. Våra konsultchefer har behov av en administrativ person som avlastar och stöttar dem med löpande administration och hantering av deras administrativa ärenden. Du kommer att vara länken mellan våra konsultchefer och övriga administrativa funktioner såsom löne- faktura- och utredningsfunktioner. Ärenden som du kommer att hantera rör fakturor, löner, underkonsulter mm. Det blir ditt ansvar att se till att respektive ärende landar rätt i vår organisation för att sedan bevaka och fortsätta arbeta med det fram till dess att ärendet är löst. Du kommer således inte själv att hantera och lösa ärendena. Du kommer att kommunicera med såväl alla olika supportfunktioner internt såväl som med kunder, konsulter och underkonsulter.

Vem är du?
Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete i någon form och du älskar att hjälpa dina kollegor. Som person är du stresstålig, orädd och nyfiken. Du tycker att det är utmanande och roligt att ta dig an uppgifter som ibland kräver eftertanke och utredning. Vi tror att du har tidigare erfarenhet som tex ekonomiassistent eller liknande alternativt nyligen utexaminerad inom HR-området. Det kan även vara så att du har en helt annan bakgrund. Flytande svenska i tal o skrift är ett krav och din engelska måste vara mycket god.

Din personlighet karaktäriseras av ett starkt engagemang, prestigelöshet och en positiv attityd. Du tycker om att arbeta självständigt och trivs med att arbeta i en affärsorienterad miljö. Då arbetet innebär mycket interna och externa kontakter är det viktigt att du är utåtriktad, har god samarbetsförmåga, är självgående och flexibel.

Men framförallt är det viktigt att du vill ha roligt på jobbet.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig glada kollegor som kommer få dig att må bra på jobbet, samtidigt som du utmanas och utvecklas. Tjänsten är tidsbegränsad under 6 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att få en anställning som konsult på Experis Finance och arbetar på vårt kontor på Klarabergsgatan i Stockholm.

Ansökan och frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Emma Ryve 08-736 29 58 eller mejl till . Vänta inte med att skicka in din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Sista ansökningsdag är 2017-04-10

Skynda dig att söka - vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Temporary
  • Publicerat: 1 april 2018

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


21 november 2024