Lyst til å jobbe med kundeservice?

Arbetsbeskrivning

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Arbeid med oss betyr handtering av innkommende kundehenvendelser fra våre norske kunder. Kundekontakt skjer hovedsakelig via post, men også telefon. For å bli vurdert for stillingen må du snakke og skrive flytende norsk. Din viktigste oppgave i dette arbeidet er å løse kundens problemer, inkludert om fakturering spørsmål, vareparti og påminnelser. I arbeidet inngår også en del administrasjon. Som person er du service orientert, stress og løsningsfokusert.

På Teleperformance AB får du en utdanning som vil hjelpe deg å håndtere utfordringene i den rollen vi tilbyr deg. Hos oss får du gode muligheter for utvikling og karrieremuligheter i et selskap som stadig er i vekst og ønsker at alle ansatte vokser med oss.

Du kommer å jobbe på en arbeidsplass fylt med ambisjoner, drive og ungdommelig atmosfære.

Personen vi leter etter

- Snakker og skriver flytende norsk

- Ha god skriftlig kommunikasjon

- Er tjeneste og løsningsfokusert

- Har meget god struktur, nøyaktig og jobber like godt med både tall og mennesker

- God til å kommunisere og veilede kunder på en hyggelig og lærerik måte, både skriftlig og muntlig

- Har god data vane

- Fullført videregående skole

Det legges vekt på hvem du er og ditt mulige potensiale. En positive holdning er en av dine viktigste kunskaper.

Ettersom intervju prosessen pågår fortløpende bør du sende inn din søknad i dag.

emilia.vilen@se.teleperformance.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Emilia Vilen Rekryterare
0722250089
Emilia Vilen,Rekryterare
+46 72-2250089
Viveka

Hannah Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teleperformance Nordic Stockholm
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • 100%. Tillträde: 8 juli tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 juni 2013

Besöksadress

Boställsgatan 5
None

Postadress

St Eriksgatan 115
Stockholm, 11385

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024