OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Magni Teleskoplastare satsar i Sverige och behöver en kunnig supporttekniker för att kunna tillgodose våra kunders behov och bemöta dem med den hjälp de behöver.
Vi söker dig som i första hand har kunskap gällande Teleskoplastare, eller i annat fall tyngre maskiner, tex lantbruks eller skogsmaskiner, men kanske viktigaste av allt är att du har ett brinnande intresse för maskiner och allt däromkring. Kanske är du ”gammal” mekaniker eller så har du helt enkelt jobbat med liknande uppgifter tidigare.
Dina arbetsuppgifter består av att från kontoret i Grästorp supporta våra kunder via telefon samt mail. Du bär huvudansvaret för support hos oss och erbjuds därmed en tjänst som du är med och utvecklar på bästa sätt, vi bollar idéer samt lösningar och har högt till tak med snabba beslutsvägar. Du rapporterar till eftermarknadschef.
Som supporttekniker hos Magni erbjuds du utbildning i Italien, likaväl som att det alltid finns personal på plats i Italien för att hjälpa dig lösa våra kunders problem. För rätt person kan det finnas möjlighet till visst distansarbete, men vi utgår från att merparten av din tid spenderas på kontoret i Grästorp.
Då vi är i uppstartsfasen krävs det att vi alla hjälper till, oavsett vilken roll man har. Därför kan det beroende på din bakgrund komma att krävas att du stöttar tex mekaniker eller reservdelspersonal vid mån av tid/behov.
Vill du vara med och utveckla samt driva vår Nordiska verksamhet framåt?
Älskar du utmaningar och allt vad det innebär?
Har du en teknisk bakgrund inom tyngre maskiner och starkt kundfokus?
Då är du välkommen att söka till oss och kanske bli en del av vår spännande resa.
Ansöker gör du via mail till; c.ahlberg@magnith.com
Vi önskar ett CV samt PB och vill att du märker mailet med Supporttekniker Grästorp.
Frågor?
Kontakta eftermarknadschef
Carolina Ahlberg
c.ahlberg@magnith.com
073-0586001