OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor på Östermalm söker Svenskt Mäklarcentrum AB en fastighetsmäklarassistent som skall vara vårt ansikte utåt gärna med tidigare telefonvana.Arbetet kräver god datorvana och kunnighet i Officepaketet, har du dessutom erfarenhet från något eller några av följande program Capitex, Indesign, Illustrator och Photoshop så ses det som en merit.Du skall assistera mäklarna med allt inne på kontoret, vilket även innebär att du håller ordning i konferensrummet.I arbetet skall du: - Assistera fastighetsmäklarna vid förmedling av bostadsrätter och villor över hela Stockholmsområdet - Bistå med allt som erfordras vid tillträden såsom upprätta kvitton, lösen av lån samt likvidavräkningar - Upprätta objektbeskrivningar och ansvara för annonsutformning till dagstidningar - Utforma och producera reklamblad och reklamutskick - Kontakt och samarbete med bankkontor, förvaltningar och bostadsrättsföreningar - Kundkontakter per telefon samt inbokning av kundmöten - Fakturahantering, bevakning av klientmedelskonton och sammanställning av bokföringsmaterial till företagets redovisningsbyrå Anställningen är en heltidstjänst (9:00-17:30) och kan påbörjas omgående eller efter överenskommelse.På grund av hög arbetsbelastning kan vi inte besvara alla ansökningar.Vi kommer istället kalla dem som vi finner intressanta till anställningsintervju med meddelande om vårt fortsatta intresse.