OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du intresse för fastighetsbranschen och är noggrann, detaljmedveten samt mån om att nå uppsatta mål och deadlines? Jobbar du i mäklarbranschen och vill utvecklas inom den kommersiella fastighetsmarknaden? Då kan detta vara jobbet för dig!
EgenLokal bygger enkelt designade, flexibla och prisvärda lokaler som sedan styckas av till fastigheter och säljs till småföretagare och privatpersoner. Konceptet är enormt populärt och idag har vi över 40 projekt i Sverige. Företaget tillhör en fastighetskoncern inom industri/logistik/handel och dina kollegor blir ett härligt gäng på 16 medarbetare och 12 konsulter som har kontor i både Stockholm och Nyköping. Du kommer att utgå från det nyrenoverade kontoret på Södermalm, Stockholm.
Vår mäklare Louise behöver en ”side-kick” som är behjälplig i form av att arbeta som mäklarassistent och underlätta i det vardagliga arbetet. Detta innebär en vardag med varierande arbetsuppgifter och stort ansvar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
Administrativt arbete, ta fram avtal, samordna under konstraktskrivning.
Sammanställning av samtlig information i affärssystem.
Ta fram marknadsföringsmaterial och skriva annonser.
Ansvara för administration kring kontor. Bland annat genom Inköp och beställningar av kontors- och förbrukningsprodukter samt att ansvara för att det är rent och snyggt i våra lokaler.
Vi söker dig som
har dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete, helst inom mäklarbranschen.
är bra på att uttrycka dig i tal och skrift.
har goda kunskaper i Officepaketet.
innehar B-körkort.
är utbildad mäklarassistent/ mäklare är ett plus
noggrann och administrativt lagd.
initiativrik och serviceinriktad.
Övrigt
Anställningen är tillsvidare och inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid vilket motsvarar 40 timmar i veckan. Fast lön enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!