OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Under 2021 fick Svensk Fastighetsförmedling en andra plats i utmärkelsen "Sveriges bästa arbetsgivare".
Om tjänsten
Du kommer vara vår Franchisetagare behjälplig i form av att arbeta som mäklarassistent och underlätta i det vardagliga arbetet. Detta innebär en vardag med varierande arbetsuppgifter och stort ansvar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att skriva objektsbeskrivningar, boka tillträde och göra likvidaräkningar, ta fram marknadsföringsmaterial och ansvara över inköp till kontoret.
Vem vi söker
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från en administrativ tjänst och är strukturerad och noggrann. För att lyckas i tjänsten ser vi att du är självgående, flexibel och ansvarstagande. Meriterande om du har körkort B.
Tjänsten är på deltid, kl. 9-13.
Tillträde enligt överenskommelse.
Du kommer att arbeta i vår bobutik i Trelleborg och Höllviken. Viss möjlighet till distansarbete finns.
Ansökan
OBS! Urval kommer att börja granskas i januari 2022.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Karl-Fredrik Wahn. Du når Karl-Fredrik på karlfredrik.wahn@svenskfast.se. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev. I slutfas av rekryteringen kommer utdrag ur belastningsregistret att efterfrågas.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/