OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad söker nu dig som är vår framåtlutade, handlingskraftiga och sociala mäklarassistent att komplettera vårt team. Vi ser helst att du är tillgänglig med start februari.
Som mäklarassistent kommer du ha en av de viktigaste funktionerna i våra team där din främsta uppgift kommer vara att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Vi är ett bolag i ständig rörelse framåt - därför bör du vara nyfiken, flexibel och ha egna tankar om hur vi kan utveckla rollen och funktionen kontinuerligt. Vidare tror vi att du som person har en hög servicekänsla, arbetar proaktivt och självständigt med en genuin glädje för att möta nya människor!
Du kommer arbeta brett med uppgifter som berör hela processen: som exempelvis kundbemötande, inköp, samordning och marknadsföring. Därför tror vi att du kommer trivas som bäst om du är en positiv och social person som gillar högt tempo, omväxlande arbete och att ta stort eget ansvar.
Utöver detta stämmer följande in på dig:
- Har dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat i ett kund- och serviceinriktat yrke där du är van vid att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Är du utbildad mäklarassistent eller har erfarenhet av en sådan tjänst är detta meriterande men inte ett krav.
- Talar och skriver svenska flytande samt grundläggande språkkunskaper inom engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande!
Som mäklarassistent blir du direkt del av en stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Välkommen in med din ansökan!