OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Om uppdraget
Du kommer att ingå i ett team i vår bobutik i Kungshamn där ingen dag är den andra lik. Arbetet inkluderar bland annat kontorsarbete med administration, stötta mäklarna i säljprocessen, bemöta kunder och ge dem förstklassig service samt arbeta med sociala medier. Tjänsten är varierande och du kommer att vara spindeln i nätet.
Vem vi söker
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från en administrativ tjänst och är strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ser vi att du är social, initiativtagande och flexibel. Utöver detta har du ett intresse för sociala medier och kan hantera många bollar i luften. Meriterande om du bor i Sotenäs kommun. Du behöver ha körkort B för denna tjänst.
Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Philip Hansson. Du når Philip på philip.hansson@svenskfast.se. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/