OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se
Om tjänsten
Rollen som Mäklarassistent innebär att ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att skriva objektsbeskrivningar, göra prospekt, boka tillträde och göra likvidaräkningar, hålla i visningar och tillse att kontoret är tilltalande för våra kunder. Det är en tjänst som inkluderar både högt och lågt och du kommer att vara spindeln i nätet.
Arbetstider: 8-17
Du kommer att arbeta i både Salas och Surahammars bobutik.
Vem vi söker
Vi söker dig som är social och flexibel. För att lyckas i rollen ser vi att du besitter följande kompetenser:
- Initiativtagande
- Självgående
- Strukturerad
- Lösningsorienterad
Vi söker dig som har arbetserfarenhet från en administrativ tjänst. Det är meriterande om du är utbildad Mäklarassistent men inget krav.
Krav: Körkort B och egen bil
Detta är en tidsbegränsad anställning under ett år och på heltid. Start omgående.
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Julia Wiklund på julia.wiklund@svenskfast.se Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/