OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Rollen som Mäklarassistent innebär att ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att skapa objektsbeskrivningar, boka tillträde och göra likvidaräkningar, ta fram underlag åt mäklarna och att vara första kontaktvägen in för våra kunder. Du kommer även att ansvara för sedvanliga back-office uppgifter. Du kommer att bemöta våra kunder och ge dem förstklassig service samt vara våra mäklare behjälplig i deras dagliga arbete.
Vem vi söker
I den här rollen söker vi dig som är initiativtagande, har lätt för att ta ansvar och stötta upp i olika delar av arbetet. Vidare ser vi att du är strukturerad, flexibel, besitter en god planeringsförmåga och att arbeta mot deadlines. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att jobba med administrativa arbetsuppgifter.
Praktiskt om tjänsten:
Krav på Körkort B och flytande kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Tjänsten är på deltid, tillträde enligt överenskommelse.
Om oss
Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Julia Wiklund på julia.wiklund@svenskfast.se Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/