OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som mäklarassistent har du en av de viktigaste funktionerna i vår bobutik. Dina främsta arbetsuppgifter är att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Du förbereder det administrativa inför, under och efter försäljning. Alla typer av kontorsgöromål, inköp, marknadsföring och uppdatering av våra sociala kanaler finns bland arbetsuppgifterna.
Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Om dig
För att trivas hos oss tror vi att du gillar mötet med nya människor och lockas av att arbeta i en försäljningsorienterad miljö. Vi ser att du är en strukturerad och noggrann person med god prioriteringsförmåga. Rollen som mäklarassistent är ovärderlig på vårt kontor och vi värdesätter starkt ditt driv och engagemang till såväl affären som till stämningen på kontoret. Du bidrar till positiv energi, ger service på högsta nivå och tycker om att göra det lilla extra för de runt omkring dig. För att passa in på vårt kontor är du självgående, initiativtagande och handlingskraftig. Vidare har du tålamod och är prestigelös.
Krav för denna tjänst är att du talar och skriver flytande svenska samt har administrativ erfarenhet. Vi ser gärna att du har en bakgrund som mäklarassistent eller att du själv varit mäklare men vill trappa ned.
Om Svensk Fastighetsförmedling
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/