OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.
Om tjänsten
Rollen som Mäklarassistent innebär att ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att skriva objektsbeskrivningar, boka tillträde och göra likvidaräkningar samt ha allmänt kontorsansvar. Du kommer att bemöta våra kunder och ge dem förstklassig service och vara våra mäklare behjälplig i deras dagliga arbete. Tjänsten är varierande och du kommer att vara spindeln i nätet.
Vem vi söker
Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från en administrativ tjänst och är strukturerad och noggrann. För att lyckas i rollen ser vi att du är social, serviceinriktad, initiativtagande och flexibel. Meriterande om du bor i Västerås kommun. Du behöver ha körkort B för denna tjänst.
Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Vid frågor om tjänsten, kontakta Robert Olsson. Du når Robert på robert.olsson@svenskfast.se. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.
Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/
https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/
https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/